پشتیبانی

همیشه آماده پاسخگویی هستیم

برخی از سوالات شما

سوالاتی که در پیام های خصوصی یا در جلسات حضوری زیاد پرسیده می شود یا به عبارتی سوالات پرتکرار در زمینه طراحی سایت و سئو هستند را همراه با جواب برای شما آماده کردیم. اگر سوالی در ذهن شما هست که اینجا مطرح نشده میتونید از سمت راست صفحه از طریق تماس تلفنی بپرسید.

 

آدرس اصلی سایت شما دامنه یا دومین یا domain یا نام دامنه گفته میشه ! مثلا وقتی میگیم google.com یا sanjesh.org یا thebestdesigns.com اینها همشون دامنه سایتهای مختلف هستند. 
هر سایت باید حتما یک دامنه داشته باشد. دامنه ها بصورت سالانه ثبت میشوند و با پرداخت هزینه دامنه برای شما میشود

host یا هاست فضایی که اطلاعات سایت شما مانند عکس ها و فیلم ها و نوشته ها و … در لون قرار میگیره. هاست قسمتی از یک هارد دیسک (دیسک سخت!) یک سرور هست که شما اجاره میکنید تا اطلاعاتتون رو در اون قرار بدید.

سرور یا server یا سرویس دهنده کامپیوتری هست که به اینترنت پرسرعت وصله همیشه روشنه (تقریبا همیشه) و ما اطلاعات سایتمون رو روی اون میگذاریم تا بقیه بتونن این اطلاعات رو ببینن.

 

ببینید همونطور که در سوالهای بالا گفتم ما اطلاعاتمون رو روی قسمتی از هارد سرور (یک پوشه یا دایرکتوری روی این هارد) قرار میدیم و دامنه سایتمون رو به این پوشه وصل میکنیم و وقتی کاربر ها آدرس سایت (دامنه) ما را در مرورگر کامپیوتر یا گوشیشون وارد میکنن میتونن به سایت ما دسترسی پیدا کنند.

 

دیتابیس database یا به فارسی بانک اطلاعاتی یکی از فایلهای مربوط به سایت هست که اطلاعات (معمولا نوشتاری) رو در خودش نگه میداره . مثلا همین نوشته ها که شما میخونید در بانک اطلاعاتی سایت من ذخیره شده . اکثر سایت های امروز دیتا بیس دارند اما بعضی سایت ها هم هستند دیتابیس ندارند (قدیما بیشتر بودن) در این حالت اطلاعات نوشته شده هم در داخل فایلهایی مثتن فایلهای متنی که داخل کامپیوتر دارید ذخیره میشد!

هاست مقداری از فضای فیزیکی یک هارد هست مثلا 1 گیگا بایت ولی دیتابیس فایلیست که اطلاعات مختلف رو در خودش نگه میداره

 

سیستم مدیریت محتوا بخشی از سایت هست که به مدیران و کاربران سایت اجازه دسترسی به کد های های سایت رو میده و اجازه میده تغیرات دلخواه رو اعمال کنن،پست بذارند، خبر بذارند و یا محصولات اضافه کنند بدون اینکه هیچ دانشی نسبت به وب و برنامه نویسی داشته باشند در صورتی که سایت فاقد این سیستم باشد آپدیت سایت و محتوا سخت بوده و مدیر و صاحب سایت همیشه مجبور است این کار را به متخصص وب بسپارد و هزینه سنگینی هم دارد در واقع سیستم مدیریت محتوا لذت مدیریت یک سایت را به مخاطب میدهد به همین خاطر وردپرس جز محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و استراتژی طراحی وب شده است

وردپرس یکی از پر کاربرد ترین و آسان ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) های جهان است و در حال حاضر بیش از نیمی از سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده اند. وردپرس یک سیستم تحت وب و متن باز است و توسط زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است که به پایگاه داده MySql متصل میشود.

وردپرس به این علت در میان کاربران محبوب شده است که :
  • کار برای افرادی که تخصصی در وب ندارن ساده است
  • موتورهای جستجو گر به خوبی از وردپرس پشتیبانی میکند
  • مجوزهای نماد اعتماد در کشورهایی مثل ایران به راحتی دریافت میشود (نسبت به سایر سیستم ها)
  • سرعت بسیار بالایی دارند
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند
  • امنیت در سطح بالا دارند
  • مخاطب پسند می باشد
  • به طور مرتب به روز رسانی میشوند
  • قابلیت پرداخت آنلاین دارند
  • قابلیت فروش محصول فیزیکی و مجازی را دارند

تاثیرات وب و اینترنت بر کسی پوشیده نیست امروزه همه کارا اینترنتی شده چون کسی حوصله نداره و یا بخاطر ترافیک و یا کمبود وقت نمیرسن خیلی کارهارو انجام بدن و براشون بصرفه تره این کارارو اینترنتی انجام بدن حالا تو این عرصه کسی موفق تره که زودتر اقدام کنه الان تعریف مردم از رفاه فرق کرده و رفا رو توی دسترسی اسون تر و سریعتر میبینن همونطور که کنسرسیوم جهانی وب W3C اعلام کردم تا سال 2021 بیش از 80 درصد تمرکز دنیا میره روی اینترنت و بقیش میشه تلویزیون روزنامه و رادیو پس این یعنی سهم بسیار زیادی رو تشکیل میده و اگه الان اقدام نکنید در آینده شانسی برای رقابت توی بازار رو ندارید.

وب سایت مشاغل و یا به اصلاح شرکتی به دو علت طراحی ساخته میشن

۱- نگهداری مشتریان قدیمی ۲- جذب مشتریان جدید و کسب شهرت

خب مشتریانتون وقتی ببینن به حقوق شهروندیشون (که الان دسترسی به خدمات اینترنتیه ) احترام گذاشته میشه مسلما مشتری ثابت شما میمونن از طرفی تعریف شمارو پیش اطرافیان میکنن به عنوان یک فرد نوآور معرفیتون این یک طرف قضیس طرف دیگش اینه خیلیا شمارو نمیشناسن و از طریق وب با شما آشنا میشن و میشن مشتریتون پس کلا داشتنش ضرری نداره و وجودش ضروریه

قدیما وقتی یکی کت شلوار شیک میپوشید میرفت روی اعتبارش همه میگفتن به به معلومه ادم معتبریه الانم اعتبار صنفی شما به داشتن یک وب سایت بستگی داره روی کارت ویزیت شما ادرس سایتتون بخوره یا توی کاتالوگ و برشورتون متوجه میشید که چقد دید مخاطب فرق میکنه چون تو دلشون میگن اینا یک وب سایت دارن پس حتما شناخته شده هستن میگه حتما خدمتی داره که قابل عرضه به همه دنیا هست.

خدمات خیلی مختلفی رو میتونین داشته باشید که من چند نمونشو ذکر میکنم اینجا:

الف-رزرو وقت مطب،وقت ملاقات بلیط سینما،تئاتر وقت بازدید از نمایشگاه،،میتونید صفحه پرداخت توش داشته باشید تا هزینش پرداخت شه اینجوری میدونید فلان روز چقد مشتری دارید و چقد وقت خالی دارید،،میتونید وقت حضور و روزهای حضور خودتون و همکاراتونو مشخص کنید تا باتوجه به وقت اونا رزرو انجام بگیره دیگه لازم نیست منشیتون همش حواسش باشه به راحتی میدونید هر ماه چقد مراجعه کننده دارید و وقتای خالیتون رو میتونید با مشتریان حضوری پر کنید و نظم بدین به کارتون

ب- میتونید محصول فیزیکیتون رو بفروشید محصول شما میتونه هرچی باشه محصولات خراب شدنی مثل گل و گیاه،فاسد شدنی مثل مواد غذایی،مربوط به سلامتی مثل داروهای گیاهی لوازم آرایشی بهداشتی باشه خیلی راحت میتونید سفارش رو آنلاین دریافت کنید و راحت ارسال کنید برای مشتری

ج-میتونید محصول مجازی بفروشید ممکنه شما طراح باشید یک دانشجو باشید یک محقق باشید میتونید محصول مجازی تولید کنید بفروشید و در ازای پردخات پول لینک دانلود یک فایل لایه باز فتوشاپ یک مقاله و یا یک کتاب پی دی اف رو بده

د-ممکنه شما یک مدرس یک استاد و یا کسی باشید که کلا کارش تدریسه ممکنه هزینه اجازه مکان فیزیکی براتون سنگین باشه و یا دانشجوهایی از راه دور داشته باشید به راحتی میتونید یک سایت آموزش آنلاین راه بندازید و هنرجویان خودتون رو داشته باشید ممکنه اینقد سرتون شلوغ باشه نتونید هر جلسه در کلاس حضور داشته باشید میتونید فیلم جلسه رو بارگذاری کنید و از تاخیر جلساتتون جلوگیری کنید خیلی ها دسترسی به کلاس ندارن یا اینقد مشغله دارن که نمیتونن کلاس حضوری بیان پس بهترین کار آموزش آنلاینه تازه میتونید آزمون بگیرید بعد هر درس و مدرک پایان دوره هم به مخاطبتون بدین

ه-ممکنه شما خدمات مشاوره ای داشته باشید به مریضاتون به هنرجوهاتون به مشتریانتون لازم باشه مشاوره بدین جواب دادن چندین تلفن کار بسیارسختیه میتونید به راحتی از طرق سایتتون پشتیبانی کنید مخاطبتونو و مطالبتونو بذارید فیلم های مشاوره ای رو بذارید و هر بار نیاز نباشه به همه یک توضیح طاقت فرسا بدین

و-ممکنه شما نیاز به یک کاتالوگ معرفی محصول داشته باشید تا مشتریان شما بدونن چه محصولاتی دارین محصولات شما ممکنه هر بار نیاز به روز رسانی داشته باشن و اینکه بخواید هر بار چاپ کنید بخاطر هزینش کار غیر منطقیه و بیشتر باعث ضرر میشه تا سود شما حالا اگه یه کاتالوگ دیجیتال داشته باشید برای همیشه از کاتالوگ چاپی خلاص میشد و بازاریابتون میتونه با یک تبلت نمونه کارهارو نشون مشتری بده و به اصلاح کلاس کارتون میره بالا و مخاطب میفهمه که چقد شما روی محصولتون کار کردین و اثر روانی مثبتی روی فرد داره

در نهایت: هر خدمتی که شما فکرش رو بکنید قابل ارائه هستش به سایت های آمازون دیجی کالا و خیلی سایت های معروف دیگه سری بزنید همه این ها از یک سایت ساده شروع کردن و به این جایگاه رسیدن

با توجه به خدماتی که میخواهید سایتتون داشته باشه هزینه از بین 2 تا 350 میلیون تومان برای شما ارائه میشه ممکنه کارتون خیلی اختصاصی باشه بیشتر از این مقدار باشه ولی به این نکته توجه کنید در مقابل پولی که دارید پرداخت میکنید چی دارید دریافت میکنید پنجره جدیدی از کسب و کار به روتون باز میشه.نصف هزینه هنگام عقد قرارداد و بقیش موقع تحویل سایت از مشتری دریافت میشه.

بله چرا نباشه با توجه به توان مالی شما قسط بندی بین 3 ماه تا 18 ماه انجام میشه تا بخاطر پول از کسب و کارتون عقب نمونید

این هزینه بابت اجرت طراحی یک سایت

هزینه قالب سایت

خرید مجموعه پلاگین های مورد نیاز شما

هزینه یک سال پشتیبانی فنی

چون قیمت دلار بالا و پایین میشه ما نمیتونیم جز هزینه ثابت در نظر بگیریمش به همین خاطر هاست و دامنه مورد نظر شما با توجه به قیمت روز محاسبه میشه و به مبلغ فاکتورتون اضافه میشه و البته اینم بگم دامنه ir رو اگه برای اسم مورد نظر شما خالی باشه از سمت ما هدیه دریافت میکنید ولی برای بقیه دامنه ها هزینه با توجه به قیمت روز تعیین میشه

این سوال نشون میده شما هیچ تحقیق در مورد هزینه طراحی سایت انجام ندادین هزینه طراحی سایت های بدون سیستم مدیریت محتوا از ۳۰ میلیون تومان شروع میشه حالا این سایت ها امکان مدیریت توسط شمارو هم ندارن یه نفرم باید استخدام کنید که مدیریتش کنه باگ هم دارن و کلی مشکل دیگه ولی شما با پرداخت این هزینه یک سایت دارید ک مدیرش خودتون هستین کار کردن باهاش سادس تو کل دنیا اعتبار داره بعد ۳ ماه راحت وارد گوگل میشید و اگه منظم پست بذارید سئوی خوبی هم براتون محیا میشه طراحی وب برای یک اسلایدر ساده هم از شما پول میگیرن چون باید براش کد بنویسن ولی وردپرس یک پکیج آماده داره که همه این موارد داخلش هست، از طرفی هم با توجه به قیمت دلار و گرونی ها و میزان کاری که طراح انجام میده هزینه معقولیه دیگه الان یک کارگر ساختمانی روزی حداقل 500 هزار تومان میگیره یک طراح هم همین مقدارو بگیره بازم هزینش همین مقدار میشه حالا بماند که کار طراح تخصصی هست.

روند طراحی سایت معمولا ۱۵ روز کاری زمان میره این ۱۵ روز از زمانی محاسبه میشه که هاست دامین شما باهم ست شده باشن که زمانی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت طول میکشه، ما این مقدار زمان رو میگیم میانگین اگه زودتر آماده شه سایت رو تحویلتون میدیم ولی اون تایمو میگیم که دیر و زود نشه و پیش شما بدقول نشیم این مقدار برای یه سایت روتینه ممکنه سایت شما پیچیده تر باشه زمان بیشتری ببره

بله چرا که نه بقیه طراحای وب یاد نمیدن که شما مجبور باشید بهشون وابسته باشید و در قبال اون وابستگی ازتون پول بگیرن قیمت طراحی رو خیلی پایین میدن شما گول میخورید و بعدش میبینید در قبال خدمات سایت کلی پول میگیرن ازتون و چون خورد خورد میگیرن شما متوجه نمیشید ولی در بلند مدت خیلی میشه به همین خاطر سایت که تموم شد یه جلسه ۱ ساعته میذاریم به یک نفر مدیر سایت آموزش کامل میدیم اگرم حس کرد یادش میره ما یه فیلم آموزشی مخصوص سایت شما میسازیم میدیم بهتون تا نگران مدیریت سایتتون نباشید هروقتم سوال داشتین ما دربست درخدمتیم

شما اگه ایده ای داشته باشید اگه قابل اجرا باشه به لحاظ قوانین وردپرس براتون اجرا میکنیم ولی بهتره اینه به طراحان ما اعتماد کنید همونطور که شما توی کارتون تخصص دارید ما هم توی کار خودمون تخصص داریم راهو چاهشو میشناسیم بهتر میدونیم چه سایتی با چه طرحی برای شما مناسبتره ما تو این زمینه چندتا پیراهن بیشتر از شما پاره کردیم.

-برای طراحی سایت اول از همه به اسم نیاز داریم که اصن قرار با چه اسمی سایت شما ثبت شه

-به یک لوگو نیاز دارید اگه دارید که هیچ اگر ندارید ما براتون طراحی میکنیم که هزینش سواست و با توجه به نوع پکیج انتخابیتون قیمتش متغیره بهتره که دست ما بسپارید تا ست بشن همه چیزتون

-محتوای داخلی سایت که شامل ادرس شماره تلفن کد پستی مطالب درباره ما خدمات و … تمامی محتوایی که به ما میدین ویراستاریش به عهده خودتونه که اشتباه تایپی نداشته و فعل و فاعلش درست درج شده باشه چون ما تخصصی توی کار شما نداریم و منطقی هم نیست این کار رو بکنیم مسئول نوشتن و صحت و دروغ اطلاعات با شماست ما به حریم شخصیتون احترام میذاریم و هرچیزی رو بدین اگه با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته باشه درج میشه.

-یسری عکس لازمه از خودتون محیط شرکت کسب کار و صنفتون اگه دارید که هیچ اگه ندارید ما عکاس داریم میاد خیلی راحت و حرفه ای ازتون عکس میگیره هزینشم با توجه به پکیجتون تعیین میشه پیشنهاد میکنیم روی این قسمت خوب کار کنید و مانور بدین چون توی جذب مخاطبتون خیلی تاثیر داره

خب حالا فقط مطالبتونو دسته بندی شده به ما بدین و منتظر باشید سایت رو در موعد مقرر آماده تحویل بگیرید

ما با توجه به نوع سایت شما ادبیات نوشتاریش رو بهتون میگم نحوه نوشتن و اینکه چه کلماتی رو چطوری بنویسید هم میگیم بهتون پس بابت این قضیه نگرانی نداشته باشید.

خب این دوتا رو سوا تعریف میکنیم تا درک کنید تعریف هرکدوم رو

پشتیبانی فنی: سایت شما نیاز به بروز رسانی داره آپدیت قالبتون پلاگین ها ممکنه سرور به هردلیلی نقص پیدا کنه وظیفه این مدل پشتیبانی اینه که این کارارو براتون انجام بده ممکنه یه پلاگین لازم داشته باشید ۱۰۰ دلار هزینش باشه ما خریداری میکنیم و براتون انجام میدیم (بدون اینکه هزینه پلاگین رو از شما بگیریم) ممکنه صفحه ای تغییر لازم داشته باشه یا ادیت بخواد ماهی ۱ بار این تغییر رو براتون انجام میدیم بیشتر از این مقدار هزینش سواست که سوا بودنشو اخر همین بخش میگیم، پشتیبانی فنی هزینش سالانه ۳ میلیون تومانه یعنی تقریبا روزی ۸ هزار تومان میشه عدد بالایی نیست اگر نخواستین هیچ موردی نداره هر وقت مشکلی پیش بیاد و از ما بخوایید رفعش کنیم هزینش به صورت ساعتی محاسبه میشه که ساعتی ۱۰۰ هزارتومانه (این قیمت مصوبب سازمان تنظیمات ارتباطاته) یه مشکل ممکنه ۱ ربع طول بکشه یه مشکل هم ۵ ساعت یا ممکنه اصن مشکلی پیش نیاد ولی اگرم پیش اومد شما توی همون کلاس اموزشی خوب یاد گرفته باشی و رفعش کرده باشی

پشتیبانی محتوایی: این پشتیبانی رو با یه مثال توضیح میدم، فرض کنید شما مدیر یک شرکت هستین سرتون شلوغه وقتم ندارید سایتتونو مدیریت کنید محتوای پست هاتونو میدین به ما روش پردازش انجام میدیم تگ بندی میکنیم دسته بندی میکنیم و داخل سایتتون سر وقت منظم میذاریم کلیه خدمات پشتیبانی فنی رو هم براتون انجام میدیم و حتی اگه بخوایید کارای رسیدیگی به مشتریانتونو هم انجام میدیم این مدل پشتیبانی کامله و خیالتون بابات همه چی راحته هزینش با توجه به کاری که از ما میخوایید تعیین میشه مثلا شما میگید من میخوام سایتم ماهی ۸ تا پست توش داشته باشه یعنی هر هفته دوتا هزینه هر پست در میاد براتون ۱۰ هزار تومان میشه ماهی ۸۰ که میشه سالی ۹۶۰ هزار تومان حالا ممکنه یکی دیگه بیاد بگه من ماهی ۳۰ تا پست میخوام یعنی روزی یه پست ساعت ۲ بعد ظهر منتشر بشه هزینه هر پست میشه ۵ هزار تومان چون تعداد پستاش رفته بالا هزینش میاد پایین ،،یه مشتری دیگه ممکنه بیاد بگه هم پست میخوام هم میخوامد داخل شبکه های اجتماعیم هم پست بذارید که هزینه اونا هم محاسبه میشه.

یسری موارد هست که بر میگرده به بی محبتی یسری از مشتریا که اینجا ذکر میکنم که بر اثر تجربه و ضرری که به ما زدن تصمیم بر تغیر روند گرفته شده:

الف-مشتری ممکنه توی سایت دست ببره کدهاشو بهم بریزه یا فکر کنه خیلی وارده بزنه خراب کنه طراحی رو این هزینه درست کردنش ساعتی حساب میشه

ب-توی پشتیبانی فنی ذکر شده ماهی یک بار تغییر براتون انجام میدیم یسری مشتریا بزرگوار سخت سلیقه هستن هر روز زنگ میزنن و میگن فلان جا عوض شه بعد که عوض میشه دو ساعت بعد زنگ میزنن میگن به دلم ننشست یه جور دیگه بشه فردا زنگ میزنه میگه فلانه و فلان صفحه رو هم برام اضافه کنید این قبیل موارد سوء استفاده هستن و هزینشون ساعتی محاسبه میشن ممکنه شما و یا هئیت مدیره شرکت تصمیم بگیرید ۲۰ صفحه جدید توی سایت اضافه بشه این ها هزینه سوا هستن و جز پشتیبانی فنی نیستن

ج-ما وقتی سایت رو تحویل میدیم فقط به مدیر سایت تحویل میدیم و ازش کتبی هم امضا میگیریم و این روند برای سایت های فروشگاهی سفتو سخترم هست چون ممکنه مرچنت کد شد رو کسی توش دست ببره یا خدای نکرده افرادی از شرکت مورد اعتماد نباشن به همین خاطر لو رفتن مرجنت کد شما و حفاظت از اون به عهده خودتونه نه ما ما هیچ دخالتی توی روند فروش و سود شما نداریم و این مورد یک راز محرمانه بین ما و شماست

بله هر پلن دارای یه تعداد صفحه مشخصی هست شما ممکنه فروشگاهتون ۲۰۰۰هزار محصول داشته باشه این مقدار فقط ۲۰تاش رایگانه بقیش با توجه به تعدادش هزینش سواست یا ما بهتون یاد میدیم که چطوری محصولاتو بذارید در واقع این قیمتی که توی پلن هاست قیمت یک سایت نرماله

بله انجام میدیم اگه اکانت اینستاگرام بخواید ما داریم اگر تبلیغات توی اینستاگرام و تلگرام هم بخوایید براتون انجام میدیم کافیه شما بخواید بهتر دیده بشید ما هم یه کاری میکنیم بهتر دیده بشید حتی اگر بخواید مدیریت کانالهای تلگرامتونو هم انجام میدیم،هرجایی بخوایید ما براتون تبلیغاتشو انجام میدیم

بله کلیه خدمات طراحی و چاپتونم انجام میدیم طراحی لوگو، سربرگ، کارت ویزیت، پوستر، تراکت، روزنامه، مجله، عکاسی محیطی و صنعتی، طراحی بسته بندی، ساخت کلیپ و تیزر، کلیه خدمات چاپ و هدایای تبلیغاتی رو هم انجام میدیم در واقع ما سعی کردیم همه اینارو داشته باشیم تا خیالتون بابت همه چی راحت باشه و همه کارتون توی یه قسمت تمرکز داشته باشه

بله تخفیف هم داریم با توجه به پلن انتخابیتون یسری مسائل یا رایگان میشه یا تخفیف میخوره مثلا برای سایت فروشگاهی تا ۱۰ تا محصول عکاسیشو اگه بخواید رایگان انجام میدیم یا اگه لوگو نداشته باشید اگه سفارش طراحی سایت داشته باشید با توجه به پلن انتخابی بین ۲۰ تا ۵ درصد توی طراحی لوگو تخفیف دارید، برای طراحی دومین سایتتون تخفیف ویژه ای  دارید سایتتون اگه کاتالوگ دیجیتال بخواد اونو هم تخفیفی دارید. تخفیفات خوش حسابی هم داریم

اولا ما حساب رو میذاریم روی خوش حسابی شما ولی اگه بد قولی کنید یا واریزتون تاخیر داشته باشه اگه واریز مربوط به بخش سخت افزاری و سرورو هاست باشه که از سمت سروریس دهنده مسدود میشید و تمام عواقبش پای خودتونه ولی اگه به ما مربوط شه ما ۴۸ ساعت تاخیر رو میپذیریم بیشتر از از این مقدار بشه ما سایت رو از دسترس خارج میکنیم و برای در دسترس کردنش هم هزینه میگیریم تا جریمه ای باشه برای مشتری

هر یک از طرفین اگه قرارداد رو فسخ کنه باید ضرر این فسخ رو بده خب طبیعی هم هست برای همه ممکنه این قضیه پیش بیاد اگه هفته اول هریک از طرفین قرار داد رو فسخ کنه ۲۵ درصد هزینه نهایی قرار داد رو میده اگه بعد از هفته دوم تا موعد قرار داد باشه ۵۰ درصد هزینه نهایی رو باید بده،توی قرارداد ها با زمان تحویل بیشتر تعداد روزها نصف میشه به دو نیمه نیمه اول ۲۵ درصد و نیمه دوم ۵۰ درصد

کلا تو صنف طراحی همیشه نصف هزینه تسویه میشه که کار رسمیت بگیره برای ما بارها پیش اومده مثلا دوتا شریک تجاری تصمیم به طراحی سایت گرفتن ما در حال انجامش هستیم به هر دلیل شراکتشون به میخوره و دیگه حتی جواب مارو هم نمیدن حالا این وسط پرسنل ما زحمت کشیدن وقت گذاشتن ساعت ها بخاطر بهم خوردن شراکت اون ها پرسنل ما نباید ضرر بده یا بارها پیش اومده بی هیچ دلیلی مشتری گفته نمیخوام با اینکه ما وقت گذاشتیم و انجام دادیم کارو براشون این هزینه در واقع یه تضمینی برای طرفینه تا هر دو طرف پای قول و قرارشون بمونن البته نیازی به این همه توضیح نبود کلا قانون هم همینو میگه.

بله ممکنه شما نمایشگاه داشته باشید یک سایت رو زودتر بخواید یا پوستر و یا کاتالوگتونو زودتر بخواید که بهش طراحی فورس میگن و هزینه فورس میگن معمولا هزینه فورس ۳۰ درصد بیشتر از هزینه اصلیه ولی فورس معقول مثلا شما امروز زنگ بزنید بگید من فردا یک سایت با این مشخصات میخوام مسلما نشدنیه ولی بگید جای ۱۴ روز مثلا ۵ روزه میخوام شدنیه.

مسلما هر سیستمی ضعفی داره گل بی عیب خداست ما نمیگیم وردپرس بی عیبه ودرپرس بین بقیه کم عیب تره،به هر حال یسری باگ داره اینجا ایرانه یسری مسایل کلا بخاطر تحریم عملی نیست دست ما هم نیست ما تمام تلاشمون اینه به بهترین شکل کار کنه سایت شما.

این حرف یک گول تبلیغاتی بیش نیست، نصف دنیا دارن از وردپرس استفاده میکنن اگه امنیتش کم بود مسلما صداشون در میومد شما قرار نیست سایت یک کازینو یا یک بانک رو راه اندازی کنید شما یک سایت پیشرفته با امنیت خوب رو در اختیار دارید بله برای کسی که میخواد سایت بانک رو بزنه باید بره کلا برنامه نویسی کنه تا تماما نفوذ نشه داخلش که مستلزم هزینه بسیار سنگینی هم هست،برنامه نویسا نمیتونن قبول کنن که وردپرس برتره و مجبورن از این طریق ذهن مخاطب رو به خودشون بکشن ادم منطقی یکم تحقیق میکنه و بعد تصمیم میگیره شما برای اینکه یک ساختمان بسازید نمیرید اول بیل طراحی کنید بسازید حالا تا به این برسید که بیل باید چه زاویه ای داشته باید چه آلیازی داشته باشه چه ضریب شکستی داشته باشه چه چوبی توی دستش به کار بره کلی وقتو زمانتون میره تازه اون بیلی هم که ساختین معلوم نیست کیفیت یه بیل مرغوب رو داشته باشه و بعد برید سراغ سختمان بیل آماده هست خریداری میکنید و بعد ساختمون رو میسازید  و برنامه نویسی حکم ساخت بیل رو داره و وردپرس حکم یک بیل اماده که ازمون هاش رو داده و نمره قبولی گرفته.

سئو به مجموعه ای از فرایندها و استراتژی ها میگن که باعث میشه شما توی سرچ موتورهای جستجو بهتر دیده بشید و در رده بالاتری قرا بگیرید. سئوی گوگل الگوریتم های نامشخصی داره و گوگل به هیچ کس این قضیه رو نمیگه وگرنه همه میفهمن و دیگه سئو معنی نمیده هر سال هم ۱۰۰ الگوریتم جدید سئو اضافه میشه با توجه به شغل و نوع کار و خدمات شما سئوهای مختلفی رو میشه استفاده کرد که کارشناس مارکتینگ و سئوی ما شمارو راهنمایی میکنه.

اول اینکه گوگل وردپرس رو دوست داره و بین ۱ تا ۳ ماه میشناستش و توی سرچ گوگل میاید در صورتی که سایتای کد نویسی شده رو باید دستی معرفیش کنید تا تاییدش کنه دوم اینکه سئوی وردپرس خوبه در حد نرمال ما یسری روش ها یادتون میدیم که رایگانه که سئوی شما رو بهتر میکنه که البته بقیه شرکتا بابت همینم از شما هزینه میگیرن یسری روش ها هم هست که هزینه بره مثل تبلیغات و خرید آی پی که موقتا سئوی خوبی رو در پی داره و هی باید این مراحل رو تکرار کنید شما با توجه به هزینه ای که میخوای برای مشهور شدنتون بکنیم روش مختلفی از سئو رو بهتون پیشنهاد میدیم اگرم نخواستین بعد ۳ ماه خود وردپرس یه سئوی متوسط رو بهتون میده

نه هیچوقت همچین تضمینی نیست اینکه شما توقع داشته باشید یک شبه بشید دیجی کالا توهمی بیش نیست خود دیجی کالا ۱۰ ساله داره فعالیت میکنه روی سئو کار کرده و میلیون ها تومان هزینه تبلیغات داده تا به جایگاه الانش رسیده اونوقت شما چطوری میخواید ۱ ماه یا یک ساله به این جایگاه برسید؟ فروش و بازدید شما به محتوا و سئوی شما بستگی داره.در واقع سایت شما مثل یک نوزاد میمونه اگه بهش نرسید و ترو خشکش نکنید ازش جوابی نمیگیرید.

بله میگیریم یسری مدارک لازمه ازتون میگیریم حداقل ۳ ماه هم باید از تاریخ فعال سازی سایتتون گذشته باشه تا وزارت صنعت معدن تجارت بیاد و سایتو بررسی کنه

قابلیت ایجاد سایت فروش و یا ارائه محصولات دانلودی

سایتهایی برای گالری تصاویر و یا نمونه کار

سایتهای آموزشی با قابلیت درج مولتی مدیا

سایت هایی با امکان رزرو کردن فروش بلیط و وقت مطب دکتر

سایتهای شرکتی جهت معرفی، ارتباط و حتی فروش آنلاین

سایتهای وبلاگی با قابلیت ارسال محتوا توسط چندین کاربر

امکان ایجاد فروشگاه با وردپرس وجود دارد

سایت های خبری و اطلاع رسانی

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي “بيمه خودکار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند) متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند.

به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

در این پژوهش محقق معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر اساس 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای توسعه وب سایت را بصورت زیر معرفی می نماید:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

این پژوهش استراتژی بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز قرار داده است، استراتژی های مربوط به شرکت مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای سئو تکنیکال از نظر محقق عبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

در این تحقیق محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه بخش تقسیم بندی می کنند:

  • شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوکنندگان در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند سپس نتیجه آن در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود.
  • وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند
  • جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات مورد نظرشان هستند.

محققین معتقد هستند افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام می دهند می بایست از آخرین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که باعث می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز آگاهی داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خود را در سه دسته بندی بالا همیشه بروز نگه دارند.

در این تحقیق بر اساس یکسری مقالات، مطالعات و راهنمایی ها برخی از مفاهیم بهینه سازی موتور جستجو آورده شده است. محقیق معتقد هستند بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که هیچ وقت تمام نمی شود و تکنیک های زیادی برای بهتر کردن رتبه سایت وجود دارد ولی پیاده سازی همه آنها مشکل است. :

تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

سئو داخلی به فرآیند بهینه سازی صفحات وب سایت جهت رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو گفته می شود. مواردی از قبیل محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحات، تصاویر و ده ها استراتژی دیگر در سئو داخلی پیاده سازی می شود.

 

به کلیه بهینه سازی ها که خارج از وب سایت انجام می شود گفته می شود.

سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند.

به بهینه سازی هایی که برای خزیدن بهتر موتورهای جستجو در سایت انجام می شود گفته می شود.

سئو تکنیکال به تمامی جنبه های فنی وب سایت که روی سئو تاثیر گذار است، می پردازد. مواردی از قبیل هاست، سرعت وب سایت، نقشه xml، روبات و ده ها استراتژی دیگر که می تواند در سئو تکنیکال پیاده سازی شود.

سئو تکنیکال این امکان را برای موتورهای جستجو فراهم می آورد که کیفیت وب سایت شما را در هنگامی که می خواهند کاربران را به سایت شما هایت کنند، ارزیابی نمایند.

به بهینه سازی هایی که برای یک منطقه یا محله خاص انجام می شود گفته می شود.

سئو دارای معیارهای مختلفی می باشد که از مهمترین این معیارها تحقیق کلمات کلیدی می باشد. اگر در متن خود از محتوای با کیفیت استفاده نمایید و آن متن را برای کلمات کلیدی بهینه کنید می توانید بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود هدایت نماید. همچنین استفاده از متا تگ ها و تصاویر در این بهینه سازی تاثیر زیادی دارد

اگربخواهیم در یک جمله پاسخ دهیم: جستجو یک منبع بزرگ ترافیک است.

مهمترین دلایل اهمیت سئو در سئو آمده است:

1. جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

طبق آخرین نظرسنجی های انجام شده در سایت های مختلف، بیش از 60 درصد از کل ترافیک وب سایت ها طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و یوتیوب بدست می آید. در مجموع، جستجو 10 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی ترافیک دارد.

2. سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف سئو ایجاد پایه ای قوی برای یک وب سایت بوده و باعث ایجاد اعتبار و برند سازی و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران می شود.

3. سئو بهترین راه برای درک صدای جستجو کننده است

از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف جستجو کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیاز دارند.

4. سئوی خوب همچنین به معنای تجربه کاربری بهتر است

تجربه کاربری به اولویت اول هر بازاریاب تبدیل شده است. همه خواهان رتبه بندی ارگانیک بهتر و حداکثر بازدید هستند

5.سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و نرخ تبدیل است

با افزایش ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است.

6. سئو بر چرخه خرید تأثیر زیادی دارد

افزایش نرخ تبدیل عنصر حیاتی سئو است. استفاده از تاکتیک‌های سئو باعث دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات سایت شده و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان افزایش یافته و خرید آن محصولات و خدمات به تناسب افزایش می یابد.

چرا سئو ضروری است؟ باید بدانیم که مردم در حال حاضر تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند.جستجو دیگر محدود به رایانه ها و حتی تلفن های همراه نیست و شامل ساعت، عینک و پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند می شود.

از آنجایی که جستجو برای افراد به اشکال مختلف، اعم از صوتی، وب یا حتی یوتیوب ضروری است، سئو نیز یک وب سایت جهت افزایش بازدید آن در نتایج جستجوی الزامی می باشد.

با توسعه مداوم فناوری و ظهور دستگاه های جدید که افراد برای جستجوی خود از آنها استفاده می کنند نرخ جستجو هیچ وقت کاهش نمی یاد. بنابراین، همیشه باید به توسعه  و سئو سایت خود ادامه دهید تا به صدر نتایج جستجو برسید.

بنابراین اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو در این است که بازدید یا ترافیک رایگان برای شما به همراه خواهد داشت، به شرطی که محتوای مناسبی تهیه کرده باشید که نیازهای کاربران را برآورده نماید.

این روش سئو مابین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه بوده و در کل با توجه به ریسک آن پیشنهاد نمی شود. به این دلیل که روش های سئو کلاه خاکستری نه به دسته کلاه سفید و نه به دسته کلاه سیاه تعلق دارند زیرا شرایط و ضوابط مربوط به این سئو نامشخص است. با این وجود، استفاده از روش های سئو کلاه خاکستری منجر به محدودیت سایت در موتورهای جستجو نمی شود. انجام روش‌های سئو کلاه خاکستری می‌تواند به سایت در طولانی مدت آسیب وارد نماید.

سئو بین المللی ترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد. اگر می‌ خواهید در سئو بین‌المللی موفق شوید، باید به بافت فرهنگی کسب و کار هدف خود توجه کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا بتوانند بر اساس فرهنگ و زبان خود از سایت شما استفاده نمایند. جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید. هدف سئو بین المللی ایجاد یک تجربه آنلاین خوب بصورت جهانی برای مخاطبان هدف شما است.

به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود. هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است. هر چقدر جایگاه سایت بالاتر باشد افراد بیشتر سایت شما را بازدید می کنند.

سئو به بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کمک می نماید و به شرکت گوگل هزینه ای پرداخت نمی شود ولی تبلیغات در گوگل ادوردز یک روش تبلیغات پولی بوده و به کسب و کارها اجازه می دهد تا شانس نمایش آگهی خود را در نتایج جستجو داشته باشند

اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک یا محلی هستید که سعی دارید مشتریان بیشتری در شهر یا محله خود داشته باشید، سئو بسیار مهم است زیرا افراد را قادر می سازد ابتدا شما را پیدا کنند و برند شما را بشناسند و طبق بررسی های انجام شده بیش از 90 درصد مردم علاقه دارند خدمات خود را از کسب و کارهای محلی دریافت نمایند.

سئو در درجه اول بر رتبه بندی یک وب سایت متمرکز است. بازاریابی دیجیتال با هدف تقویت و تبلیغ برند از طریق کانال های دیجیتال مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره است.

یادگیری اصول سئو 1 تا 3 ماه طول می کشد. اصول بهینه سازی موتور جستجو را می توان در عرض 3 ماه فهمید و آموخت، با این حال، مفاهیم پیشرفته تر می تواند بین 6 تا 18 ماه طول بکشد.

در صورتی که روی سایت شما یک سئو قوی انجام شده باشد هر ماه سایت شما می تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب مخاطب شما ارتباط مستقیم داشته باشد. با استفاده از سئو برند شما شناخته شده و می توانید جایگاه ویژه ای در کسب و کار خود بدست آورید.

برخی اشتباهات رایج در سئو وجود دارد که می تواند به سایت شما اسیب وارد نماید. برخی از این موارد عبارتند از: 1- انتخاب اشتباه کلمات کلیدی 2- محتوای بی کیفیت 3- کلمات کلیدی اسپم 4- سرقت محتوا

به کلوب ما بپیوندید برای بهترین امکانات آسترا !!!

قالب وردپرس حرفه ای آستارا باندل با هزینه 18 میلیون تومان ، بهترین و بزرگترین قالب وردپرس چند منظوره دنیا میباشد

به بالای صفحه بردن